Nieuws groep genealogie benelux

  • H.Kuiphof
    Message 1 of 2 , Dec 1, 1999
      Beste genealogen
      Kan iemand mij vertellen hoe ik mij aan kan sluiten bij de nieuwsgroep Genealogie Benelux. Bij voorbaat dank
      Henk Kuiphof e-mail henk.kuiphof@...
    • Ruud en Liesbeth Rommen
      Message 2 of 2 , Dec 1, 1999
        Henk,
        In Netscape klik je op File in de linker bovenhoek en daarna op
        Subscribe. Dan rollen er een heleboel praatgroepen door je beeld.
        Daaruit klik je in de groep soc. op Benelux en je bent rap daarna een
        ingezetene van de groep.