vriendelijk verzoek

  • Lc Roukema
    Message 1 of 4 , Dec 2, 2006
      Kan iemand mij mij aan het juiste mailadres helpen
      om mij aan te melden bij de Drenthe group ?
      Bij voorbaat hartelijk dank.
      Leen Roukema

    • A.G Musquetier
      Message 2 of 4 , Dec 2, 2006

        Met vriendelijke groeten
        Anton Musquetier

        Op mijn site www.altijdstrijdvaardig.nl
        vind u tienduizenden toevallige vondsten, U zult verrast zijn, met zoveel gegevens,
        een Luilekkerland voor de Genealoog die wat meer van zijn voorouders wil weten. (Up-date 28-11-2006)

        U bent om wat voor reden dan ook, niet in staat naar het archief in Friesland te komen, maar wilt toch copieen van akten/stukken? kijk op mijn site www.altijdstrijdvaardig.nl

        Message 3 of 4 , Dec 2, 2006
          Beste Anton. Een klein misverstand.
          Mijn verzoek geldt het adres voor deelname aan de Drenthe mailgroep.

        • Henny de Wit
          Message 4 of 4 , Dec 2, 2006
            De Drenthe mail groep is te bereiken via:

            stamboom_drenthe@yahoogroups.com

            Veel succes.

            Mijn verzoek geldt het adres voor deelname aan de Drenthe mailgroep.