parentelen friese families

  • Johannes Zwart
    Message 1 of 1 , Nov 25, 2006
      Goedenmorgen Medespeurders,

      Ik heb de laatste tijd veel parentelen van friese families aangevuld, kijk maar eens op www.johanneszwart.nl/pag2.htm daar vindt u oa de namen Zwart, Bakker, Alma, Brandsma, Van Zwol, Jeninga, Zwaagstra, Boomsma, Sietzema, Lageveen, Bekkema, Bouma, van der Heide, Hakse, Koehoorn, Smink, Meyer, van Oosten, riemersma, Schokker, Ruiter, Oldenburger, in ieder geval ruim 1800 namen in het bestand, als u aanvullingen dan wel verbeteringen heeft ben ik u zeer dankbaar, vriendelijke groet Johan Zwart