Genealogie Gaarman

  • Frans van Overveld
    Message 1 of 1 , Dec 1, 1999
      Beste genealogen en andere geinteresseerden.

      Mijn naam is Frans VAN OVERVELD en sinds een jaar houd ik mij bezig, als
      ik er tijd voor heb, met genealogisch onderzoek naar de families VAN
      OVERVELD en GAARMAN.
      Mijn moeder, Margaretha Anna Gaarman, komt uit Joure, geb. 21-5-1927, en
      ik heb al verscheidene gegevens van GAARMAN gevonden (o.a. Genlias).
      Nu hoorde ik laatst van een oom dat iemand in Friesland reeds onderzoek
      gedaan heeft naar Gaarman en daarover mogelijk zelfs heeft gepubliceerd.
      Maar helaas, ik kan niks vinden. Wie weet wie de desbetreffende persoon
      is (woonachtig in Drachten?) en/of wat heeft hij/zij gepubliceerd? Een
      aanwijzing wordt zeer op prijs gesteld, want mogelijk scheelt dat veel
      werk.

      In dien iemand informatie heeft over GAARMAN, dan is die natuurlijk ook
      welkom.

      Dank U,
      vriendelijke groet,

      Frans van Overveld