Genealogische Contactdag van het Noorden in Tresoar op 4 Nomber j.l.

  • Anton Musquetier
    Message 1 of 1 , Nov 5, 2006
      Genealogische Contactdag van het Noorden in Tresoar op 4 Nomber j.l.

      Als Exposant met mijn Toevalsvondsten van deze zeer geslaagde dag
      wil ik het Management van Tresoar bedanken voor de gastvrijheid en
      de organisatie van het evenement.
      Genealogys Wurkferbân fan de Fryske Akademy, de Stichting Vrienden
      van de Archieven in Friesland , Stichting FRIEDOC en de NGV afd.
      Friesland voor de goede organisatie van deze druk bezochte dag, alle
      exposanten die ik gesproken heb waren vol lof hierover.

      Dit wilde ik even kwijt op "onze" Friese site.

      Met vriendelijke groeten
      Anton Musquetier

      Mijn site al eens bezocht ?, U zult verrast zijn, met zoveel
      gegevens, o.a. duizenden toevallige vondsten,
      een Luilekkerland voor de Genealoog die wat meer van zijn voorouders
      wil weten.
      http://members.home.nl/musquetier/ (Up-date 03-11-2006)

      U bent om wat voor reden ook, niet in staat naar het archief in
      Friesland te komen, maar wilt toch copieen van stukken? zie;
      http://groups.yahoo.com/group/frieslandcopie

      Schippers :