aanvulling verzoek mbt Jan Hendriks Dolstra

  • Tabe Dolstra
    Message 1 of 1 , Nov 1, 2006
      Na even gegoocheld te hebben en even bij Tresoar te hebben gekeken denk ik
      dat met Jan Hendriks wordt bedoeld:

      Jan Hendriks Dolstra, geboren op 26 november 1799 te Nieuwehorne, gehuwd op
      07 juni 1863 met Trijntje Kerstes BOERKE. Jan Hendriks is op 06 januari 1872
      gestorven In Jubbega-Schurega. De vader is Hendrik Gerrits.

      Trijntje Kerstes Boerke is geboren op 16 september 1810 in Oldeboorn.

      Hendrik Gerrits heb ik wel in mijn bestand, maar dan als losse flodder.
      Uiteraard zou ik dit "takje" een officiele plaats willen geven in mijn
      bestrand en op mijn website.

      Wie heeft informatie, of kan mij verder helpen met Jan Hendriks Dolstra en
      zijn vader Hendrik Gerrits (Hendrik Geerts????).

      Houd mij van harte aanbevolen.

      Groeten

      Tabe