HETTEMA x FONK

  • Kees Molendijk
    Message 1 of 1 , Nov 30, 1999
      Voor een modemloze kennis in Belgi� zoek ik

      de overlijdensplaats en datum van:

      Martha Francina FONK, geb. Sneek 9-11-1911, dr. van Dirk FONK en Aaltje van
      der SLUIS, zij tr. Leeuwarden 24-8-1935 Dirk HETTEMA, geb. Sneek 28-3-1909,
      overl. Witbank (Transvaal) 4-12-1968.

      Zij emigreerden 26-11-1953 naar Zuid-Afrika met hun dochter Aaltje HETTEMA,
      geb. Leeuwarden 12-6-1941.

      Had dit echtpaar nog meer kinderen?

      Vr. geneagr. van Kees Molendijk in Alkmaar.
      e-mail: c.molendyk@...