Re: CD Dutch in America

  • Maikel Galama
    Message 1 of 3 , Oct 6, 2006
      Hoi Nynke,

      bedankt voor de informatie die je me over de CD hebt gegeven.
      Ik wil hem nog steeds graag hebben maar de hobbels die ik
      moet nemen om aan deze CD te komen vind ik toch nog wat te
      groot, daarom heb ik besloten niet tot aankoop over te gaan.
      Ik gok er op dat, als ik ooit gegevens van deze CD nodig heb,
      de vraag hier in de groep kan stellen en dan door jou geholpen
      wordt.

      Groetjes, Maikel.

      Message 2 of 3 , Oct 7, 2006
        Maikel,

        Geen probleem en dat geldt uiteraard ook voor andere lijstgenoten.

        Met vriendelijke groet,
        Nynke van den Hooven.

[...]

        <knip>
      • Jouke Dantuma
        Message 3 of 3 , Oct 7, 2006
          Hallo Nynke,

          Staat op de CD Dutch in America ook gegevens van de volgende personen:

          Meindert Fokkes Kooistra, son of Fokke Boeles Kooistra and Foekjen Meinderts
          Dantuma, born on 10 febr. 1822 to Dantumawoude, married on 11 may 1848 with
          Antje Hessel Keegstra. He leaves Netherland on 27 may 1881 and went to ????
          Jan Fokkes Kooistra, son of Fokke Boeles Kooistra and Foekjen Meindert
          Dantuma, born on 17 sept. 1828 to Dantumawoude, married with Gertje Klazes
          Eizinga, died on 30 aug. 1859, childeren Maaike, Foekjen and Klaas Kooistra.
          I think he also went to America. I dont know sure.

          Renze Fokkes Kooistra, son of Fokke Boeles Kooistra and Foekje Meinderts
          Dantuma, born on 31 may 1834 to Anjum, marrie with Saakje Ypes Viersen (died
          on 13 feb. 1870) and with Tjitske Jans Braaksma, died on 18 aug. 1888. He
          leaved Netherland in 1888 and went to North America.

          Maaike Fokkes Kooistra, daughter of Fokke Boeles Kooistra and Foekje
          Meinderts Dantuma, born on 1 may 1837 to Anjum, married on 18 may 1865 with
          Johannes Ouwes Talsma, She leaved Netherland in aug. 1880 to North America
          (Illinois).

          Jouke Dantuma