Heb je al eens op geneanet gekeken?

  • Polyne de Graaf
    Message 1 of 1 , Oct 1, 2006
      Een antwoord dat we steeds vaker zien op onze vragen: Heb je al eens
      op geneanet gekeken?

      Ja, ik kijk regelmatig op geneanet en ik schrik van het heen en weer
      gekopieer van fouten.

      Delen van gegevens vind ik prima... je helpt elkaar, en gaat samen
      verder zoeken....

      Ik ken een aantal betrouwbare geneanetgebruikers... Dus zij moeten
      zich niets van onderstaand verwijt of vraag aantrekken....

      Geneanet zou een mooi middel kunnen zijn om te delen. Ik merk helaas
      heel vaak dat geneanet gebruikers ongecontroleerd van elkaar kopiëren,
      niet meer kritisch naar aktes kijken. Het is soms zelfs zo erg dat
      geschiedvervalsing gekopiëerd wordt en een eigen leven gaat leiden.

      Als ik op een vraag het antwoord krijg ''Heb je al eens op geneanet
      gekeken? '' Dan weet ik dat ik op geneanet heb gekeken, en daar niets
      mee kan...

      Polyne

      Collega's: laat je inspireren door andere collega's, controleer je
      bronnen, en publiceer alleen geverifiëerde informatie met bron vermelding