sipke bleeksma en hinke jeninga

  • Johannes Zwart
    Message 1 of 2 , Oct 1, 2006
      Hallo Medegenealogen, ik ben op zoek naar gegevens van de 7 kinderen van Sipke Bleeksma en Hinke Jeninga * , beiden geemigreerd en overleden aldaar < 2001 te Canada (Vancouver), heb totaal geen namen cq aanknopingspunten.
      met vriendelijke groet Johan Zwart

    • Frans Krom
      Message 2 of 2 , Oct 1, 2006
        Hallo Johan,

        Probeer deze link, Nat. Archief Canada. http://www.collectionscanada.ca/index-e.html

        Mvg.
        Frans Krom

> [...]
        >
        > Hallo Medegenealogen, ik ben op zoek naar gegevens van de 7 kinderen van Sipke Bleeksma en Hinke Jeninga * , beiden geemigreerd en overleden aldaar < 2001 te Canada (Vancouver), heb totaal geen namen cq aanknopingspunten.

        website: www.familiewiersema.nl
        e-mail : info@...

        Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH); Laribeij(Fr); Laribij(Fr); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH), Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(Gr); Wyrsema(Gr); Wiersum(Gr).