Re: [Friesland-genealogy] Tresoar, dopen voor 1812

  • awj.veldman@wanadoo.nl
    Message 1 of 9 , Sep 29, 2006
      Het kan niet vaak genoeg gezegd worden wat een geweldige hulpbron jullie gecreëerd hebben.
      Hulde.

      Ton Veldman.

      Message 2 of 9 , Sep 29, 2006
        Ik sluit mij volledig aan bij Ton, hier kunnen de andere archieven een heel
        heel groot voorbeeld aan nemen!!!

        Esther

        Op 29-9-06 heeft awj.veldman@... <awj.veldman@...> het
        volgende geschreven:

        > Het kan niet vaak genoeg gezegd worden wat een geweldige hulpbron jullie
        > gecreëerd hebben.
        > Hulde.
        >
        > Ton Veldman.

        Esther at Gmail!