Tresoar, dopen voor 1812

  • Tjerk Tigchelaar
    Message 1 of 9 , Sep 29, 2006
      Afgelopen week is de dopen database aangevuld met de geboortes van de
      Doopsgezinde Waterlandse en Oud-Vlaamse gemeentes uit Sneek. Tevens is
      de RK parochie Harlingen aangevuld met tot nu toe missende gegevens.

      Hiermee is, op de RK Parochie Franeker na, de dopendatabase compleet. De
      RK parochie Franeker moet opnieuw worden ingevoerd vanwege een
      beschadigd bestand. Deze aanvulling zal dus nog even duren.

      Wat nu nog rest is de controle van de bestanden en het aanvullen van de
      Thesauri. Hier wordt inmiddels al hard aan gewerkt maar we verwachten
      dit dit zeker nog drie jaar in beslag zal nemen. De gecontroleerde
      bestanden zullen regelmatig aan de database worden toegevoegd.

      Met vriendelijke groet,
      Tjerk Tigchelaar
      Kantoorcoördinator FAF
    • awj.veldman@wanadoo.nl
      Message 2 of 9 , Sep 29, 2006
        Het kan niet vaak genoeg gezegd worden wat een geweldige hulpbron jullie gecreëerd hebben.
        Hulde.

        Ton Veldman.

[...]

      • Esther van Rems-Dijkstra
        Message 3 of 9 , Sep 29, 2006
          Ik sluit mij volledig aan bij Ton, hier kunnen de andere archieven een heel
          heel groot voorbeeld aan nemen!!!

          Esther

          Op 29-9-06 heeft awj.veldman@... <awj.veldman@...> het
          volgende geschreven:

          > Het kan niet vaak genoeg gezegd worden wat een geweldige hulpbron jullie
          > gecreëerd hebben.
          > Hulde.
          >
          > Ton Veldman.

          Esther at Gmail!