Re: [Friesland-genealogy] Reclame (was Oude grafstenen)

  • Chris Boerema
    Message 1 of 10 , Sep 29, 2006
      Hoi Pieter, beste mensen,

      Ik ben het hier als eigenaar van een boekwinkel natuurlijk wel mee eens,
      maar slechts ten dele. Ik kan jullie op de hoogte houden van nieuw
      verschenen boeken die voor ons leuk en aardig zijn. Dat is, denk ik, een
      goede zaak, maar we lopen dan wel het gevaar dat de groep wordt overspoeld
      met zogenaamd interessante boekinformatie.
      Ik ben nu al meer dan 8 jaar lid van de groepen Groningen en Friesland en
      heb me nooit als boekhandelaar opgeworpen, tenzij om een bepaald boek
      gevraagd werd.Voor mij blijft het namelijk belangrijk gefocust te blijven op
      de genealogische informatie m.b.t. mensen, streek, gebruik, etc Voor
      boekbesprekingen zou een nieuwe groep kunnen worden gemaakt. Wellicht dat
      onze moderator hier het voortouw in wil nemen?
      Vriendelijke groet,
      Chris Boerema
      (één keer dan) Hét Boekenhuis