Grafsteen Fetje Doedes Galama en Duco Bavy

  • Maikel Galama
    Message 1 of 2 , Sep 27, 2006
      Hoi Nynke en Hessel,Nynke, ook onderstaand huwelijk hoort er nog bij,het is Fetje haar eerste huwelijk :Trouwregister Gerecht Bolsward, 1657
      DTB nr: 134, 1596 - 1668
      Vermelding: Bevestiging huwelijk van 12 december 1657
      Man: Sicco Boenia, Franeker
      Vrouw: Fedtie Doedes Galema, Bolsward
      NB: schrijverMocht jij (of iemand anders) Fetje aan de''adelijke'' Galama's kunnen koppelen, dan hoor ik dat graag.Ik kom niet verder dan:ouders: Doede Ypes x Pytrick Pyttersgrootouders: Epe Douwes (Galema) x Anke DoedesEn Hessel, de grafsteen is onlangs samen met een aantal andere,tevoorschijn gekomen bij werkzaamheden aan de Broerekerk te Bolsward.Kon je niet weten, hoewel........Dus toch een deel 2?Groetjes, Maikel.

    • H. de Walle
      Message 2 of 2 , Sep 27, 2006
        Heb je ook de teksten van de andere? Ik kan ze nu nog opnemen! Nader ik de
        7000!

        WalMar Advies
        Hessel de Walle
        Piet Heinstraat 67