Leo Bonnema (was: [Friesland-genealogy] Opzoekvraag: gegevens van Lieuwe (Leo) Bonnema)

    Message 1 of 1 , Sep 26 2:25 PM
      Gerrit,

      Als Lieuwe Bonnema in 1913 ongehuwd overleden is, lijkt het me niet
      waarschijnlijk dat hij in 1906 als Leo Bonnema met Hittje ten Hoeve getrouwd
      is.....

      Dit zou de juiste Leo kunnen zijn:
      Geboorteakte Franeker, 1881
      Aangiftedatum 9 augustus 1881, akte nr. 159
      Leo Bonnema, geboren 9 augustus 1881
      Zoon van Johannes Bonnema en Reintje Wiersma

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven.

      Datum: 22 juli 1906, akte nr. 37

      Overlijdensakte Franeker, 1913
      Aangiftedatum 23 december 1913, akte nr. 140
      Lieuwe Bonnema, man, overleden 23 december 1913
      Oud 34 jaar, ongehuwd

      Het zou kunnen dat Leo en Lieuwe verschillende personen zijn, maar
      wanneer is Leo dan geboren en overleden.

      M.vr.gr.,
      Gerrit Oost
      <knip>