Re: On Topic mbt Liebau - was Off Topic mbt overlijdensdatum Liebau-Pier

  • reyacta
    Message 1 of 2 , Sep 25, 2006
      Nynke, het geval wilde dat zowel in den Helder, als Hellevoetssluis,
      als Brielle als Rotterdam Liebau's woonden en dat het mij niet meteen
      duidelijk was of ze bij elkaar en wie bij wie of bij welke tak hoorde.
      Bijvoorbeeld wel familie, maar dan 5 generaties eerder gesplitst. Of
      vanwege de afstanden ertussen juist niet familie.
      Het ging dus steeds over genealogie. Met steeds de mogelijkheid meer
      info in de bijlagen/testamenten van eventuele klein-kinderen aldaar.
      Het stond er niet zo duidelijk of zeer onduidelijk, maar vandaar ook
      dat ik de steden en afstanden en mogelijke families verwarde.
      Dan blijft er eigenlijk maar 1 opmerking aardrijkskunde=topografie
      over, dus we dwaalden niet meteen heel ver af.

      groet,margreet

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Nynke van den Hooven"