ZWAANSTRA

  • Ina.vanderlaan@xxxxxxxx.xxxxxxxxxxxxxxxx
    Message 1 of 1 , Nov 29, 1999
      Na een paar weken de kat uit de stamboom te hebben gekeken, vraag ik uw aandacht voor het volgende.
      Sinds twee jaar probeer ik de genealogie van de familie ZWAANSTRA bij elkaar te zoeken. Ondertussen weet ik, dat er drie afzonderlijke families met deze naam bestaan (hebben).
      Op mijn homepage
      http://home.t-online.de/home/0894302156-0001/genea.htm
      staat een onvolledige beschrijving van de in totaal 1300 mensen in deze drie stambomen.
      In de loop van het volgend jaar heb ik mijn familieboekwerkje klaar en daarna, wanneer de hele familie hun stamboom heeft kunnen bekijken, zal ik het compleet op mijn webpage zetten.
      Mochten er medelijsters zijn die aanvullingen, vragen en/of kritiek hebben dan hoor ik dat graag.
      Tot dan of tot Simmer2000.
      Groetnis ut Dutslan!

      Ina van der Laan-Geerdes
      ICQ: 11006636