test

  • Gerda Frijlink
    Message 1 of 69 , Sep 4, 2006
      TEST
      Ik kreeg geen berichten meer, omdat aan mij gezonden berichten "gebounced" werden.
      Ik hoop dat alles nu weer goed is.
      Had verder geen problemen met de mail.
      Vind het een beetje raar.
      Zijn er meer mensen met problemen?
      Groetjes Gerda

    • Jac. Hoornick
      Message 69 of 69 , Jan 16, 2013
        Niet reageren hierop, even kijken of het goed gedaan is.

        Vr. gr. Sjaak Hoornick