RE: [Friesland-genealogy] berichten

  • Sietze Elsinga
    Message 1 of 9 , Sep 1, 2006
      Een herkenbaar probleem, waar ik ook last van had.

      Mijn provider heeft een spam filter geinstalleerd die ernorme hoeveelheden
      spam al tegen houdt op de server van de provider.

      Toen ik wel erg weinig berichtjes door kreeg heb ik daar eens naar
      geinformeerd.

      Door de reclame bij de Yahoo groups bleken sommige berichten wel en andere
      berichten niet te worden tegengehouden.

      Na contact met de provider heeft deze de spam instellingen voor mijn
      mailadres voor de betreffende yahoo groupen gewijzigd, waardoor het probleem
      is opgelost.

      Mogelijk hebben anderen ook iets aan deze suggestie ?

      Met vriendelijke groeten,
      Sietze Elsinga

      sietze.elsinga@...
      http://www.elsinga-s.nl/

      Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus.

      _____

      Message 2 of 9 , Nov 26 4:39 AM
        Hallo allemaal.

        We krijgen voor het eerst na 2 weken weer berichten binnen !!!

        Nu maar afwachten of het zo blijft.

        Nynke en Appy, bedankt voor jullie hulp.

        Groeten Egbert en Geiske Zandberg

      • J. Dijkstra
        Message 3 of 9 , Nov 26 4:55 AM
          Lotgenoten KPN- ers,
          Ook ik kreeg ineens weer een paar berichten.
          Mijn spamfilter deelde in de malaise: daar kwamen
          ze in terecht.Ook van slag? Las in een bericht over de
          naam Moeder.In Friesland komt de naam Zuster voor.
          Toevallig ook in verband met de naam Visser.
          Met vr.gr.Jan Dijkstra