klaas Arends + Aatje Wouters

  • fokko_kloostra
    Message 1 of 2 , Sep 1, 2006
      Onderzoek naar De Harste, een buurtschap onder Suameer

      in 1785/1788 (vertrokken naar opeinde) woonde hier Klaas Arends, zoon
      van Arend Klazes en Sytske joukes, Hij is gehuwd op 13-5-1736 te
      Suameer.
      Van hun heb ik 1 kind:
      Trijntje ged 8-2-1739 te suameer

      Wie kan me aan de volgende gegevens helpen:

      1. Datum/plaats geb-ged-ovl van klaas arends
      2. Datum/plaats geb-ged-ovl van aatje Wouters
      3. ouders van aatje wouters
      4. hadden ze nog meer kinderen en hun gegevens.

      Dank voor jullie medewerking
      fokko kloostra
    • betty
      Message 2 of 2 , Sep 1, 2006
        Fokko,
        Aatje Wouters dr v Wouter Eintes en Antje Theunis

        Wouter Eintes, overl. \Suameer (de Harste) 1752; tr (ondertr. Suameer
        6-4-1704) Antje Theunis;
        is 1738 erfgen v Froukje Geukes;( invent. 14-4-1752)
        kinderen Einte;Johannes;Aatje;Rinske (ws ged. als Reyncks, Suameer
        25-3-1708) en Tjeerd.

        Arend en Sytske hebben nog een dochter Antje ged Suameer 17-3-1726

        vrl grt Betty

        ----
        Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!