Re: Graftombe weer plat: bijdrage

  • bert
    Message 1 of 2 , Aug 30, 2006
      Karst en anderen,

      Ik vind het een goed idee. Als ik zie hoeveel werk er wordt ingestoken en
      hoeveel mensen gebruik maken van de site dan moet het mogelijk zijn Willem
      en zijn vrijwilligers te steunen zodat we er met z'n allen nog lang profijt
      van kunnen hebben.

      MVG,
      Bert Westra
      www.bertwestra.tk
      Zoekende naar Westra, Krist, Hoppe en Hovenga

      Message 2 of 2 , Aug 31, 2006
        test