kuipers

  • j. van der meulen
    Message 1 of 1 , Jan 2, 2001
      Dag lijstgenoten,
      Wie kan mij helpen met de volgende vragen betreffende Jorryt Rintjes Kuiper(s), geb. te Sneek rond 1758 en gehuwd met Minke Annes Bloemstra rond 1790 te Sneek. Uit dit huwelijk:
      Anne, geb te Sneek in 1793 en overl. aldaar op 23-11-1856,
      Rintje, geb. te Sneek in 1798 en overleden aldaar op 16-09-1841,
      Feyke, geb. te Sneek in 1802 en (ongehuwd?) overl. aldaar op 27-09-1841.
      Van hieruit ontstaat een vrij grote familie, waar mijn eega een nazaat van is.
      De vragen:
      1. wie kent de DTB-gegevens van Jorryt en Minke?
      2. Rintje is ws. de vader van Jorryt: wie kent zijn DTB en met wie is hij gehuwd?
      3. wie is met deze familie Kuipers bekend?

      Met de later aangetrouwde families van Wieren en Herder ben ik ook bekend.
      Nog een goed nieuwjaar, Jan van der Meulen.