Fortuin

  • Gerben Bulthuis & Clara Leenstra
    Message 1 of 4 , Jan 2, 2001
      Beste Gen Friends,

      In Clara haar kwartierstaat komen we Ruurdtje Wijtses Fortuin tegen, geboren op maandag 24 september 1798 te Sneek, als dochter van Wijtse Ruurds Fortuin en Aaltje Jacobs. Zij trouwde op 10 juni 1827 te Sneek met Ruurd Pieters Leenstra.

      Weet iemand meer over de familie Fortuin? Of over (deze) Aaltje Jacobs? Bij voorbaat dank voor alle informatie.

      Groeten,

      Gerben Bulthuis, Warmond

    • j.wagenaar
      Message 2 of 4 , Jan 2, 2001
        Beste Gerben Bulthuis,

        In mijn genealogie zitten enkele Fortuin's uit Sneek e.o.
        Geen Ruurtje Wijtzes Fortuin, welke Fortuin's hebt u nog meer? Wellicht
        kunnen we elkaar helpen.

        Vriendelijke groeten,
        J. Wagenaar
      • Roelof Varkevisser
        Message 3 of 4 , Jan 2, 2001
          Gerben,

          In mijn files heb ik als aangetrouwde een Meintje * 21-10-1844 te Heeg, +
          15-6-1930 te Marsum met als ouders een Ruurd Anskes Fortuin en Durkje
          Alberts Kamstra, hij was eerder getrouwd met (haar zus?) Aaltje Alberts
          Kamstra.

          Roelof

          Message 4 of 4 , Apr 16, 2005
            Vrienden,

            Op 11 september 1763 wordt in Sneek het huwelijk bevestigd van Jacob
            Cornelis' (Fortuin) en Grytie Hylkes (Grietje Hijltjes).

            Wie weet meer van deze echtelieden? Ouders, kinderen, . . . .

            Groeten,

            Clara Leenstra.
            :