Veendorp

  • nienke zwart
    Message 1 of 1 , Jan 2, 2001
      Beste Speurders, zowel friesland als groningen. In onze stamboom heb ik de volgende personen. Dirk (Andries) Swart trouwt in 1795 te oosternijkerk met Jeltje Andries en later met haar zuster Gertje Andries. Andries hun vader zou de naam Veendorp hebben aangenomen en was onderwijzer te Grootegast `in 1786 maar heeft ook in Veenwouden gewoond, Weet iemand mij iets meer te vertellen over de familie Veendorp? Nienke Zwart