Re: [Friesland-genealogy] Christiaan Draaisma en Martha Wijma (weima)

  • renemaboom
    Message 1 of 4 , Jan 1, 2001
      Beste Ada,

      Waarschijnlijk niet de juiste persoon, maar misschien deze schrijfwijze

      Groetjes Jan

      Geb regio 11: W Friesland Geb.akteWonseradeel
      Aangiftedatum 25 februari 1873, blad nr. 25
      Renema Taeke B, geb 24 02 1873 overl.
      getrouwd met Wijnja Maaike geb. ?????????25 09 1897 te ?Wymbritseradeel? Akte 84 W Friesland regio 12

      zoon van Berend Renema en Elisabeth Strikwerda