Grietje Nijholt x Benjamin Cohen

  • Esther van Rems-Dijkstra
    Message 1 of 1 , Aug 2, 2006
      Hi

      Nog steeds aan het zoeken naar de ware toedracht rond Benjamin Cohen. Ik
      weet nu via dutchjewry.org dat hij gehuwd was met Grietje Nijholt
      (waarschijnlijk niet-Joods). Op de Joodse begraafplaats liggen ze niet, ik
      kan ze ook niet vinden op graftombe.nl
      Dus nu is Grietje Nijholt mijn nieuwe doel, wellicht dat ik zo meer te weten
      kan komen.
      Ze zal ook rond 1909 geboren zijn.
      Kent iemand dit huwelijk, deze dame? Of heb je een idee hoe ik haar zou
      kunnen vinden?

      Groetjes
      Esther

      --