Aanmelding gebruikersgroep

  • jc.van.der.sluijs
    Message 1 of 2 , Dec 31, 2000
      Ik ben Koos van der Sluijs te Montfoort(UT) en wil mij aanmelden aan deze
      gebruikersgroep, met als interesse de familie van der Veen uit
      Tietjerkstradeel.
      Mijn moeder komt daar vandaan en ik heb ca. 600 record betreffende van der
      Veen en van der Sluijs met anverwante families.
      Gaarne wil ik van de leden event. meer gegevens ontvangen en ben ook bereid
      de gegevens ide ik al heb met andere te delen. Ik heb bijv. een testament
      van Jacob Reinders van der Veen.

      Bij voorbaat dank
    • Rienk de Boer
      Message 2 of 2 , Jan 2, 2001
        Hallo Koos.
        Je bericht gelezen over van der Veens. Ik heb enkele van der Veens in mijn
        bestand staan.
        1. uit Tietjerksteradeel/Dantumadeel met de namen Gerke/Gerk Klaas en Geert.
        2. uit Tietjerksteradeel/Achtkarspelen met de namen Jelle en Roel.
        Zie je overeenkomsten ?

        Met vriendelijke groet
        Rienk de Boer
        Hardenberg.