Tyleman Joure

  • M.J.Sluijter
    Message 1 of 1 , Jul 31, 2006
      Gabe, Yvonne, Appy,

      In mijn gegevens heb ik nog wat voorouders van Tyle Elias Tyleman.
      De meeste gegevens heb ik verkregen via de website www.praamsma.org en hier gezocht bij de Äncestors of Rosalinda PRAAMSMA vanaf no 69.

      Vriendelijke groet,

      Martin Sluijter

      Kwartierstaat van Tyle Elias Tyleman

      Generatie I

      1. Tyle Elias Tyleman, zn. van Elias Tyles (schoolmeester Warns) en Itske Jelles, geb. te Joure op 4 jun 1714, ovl. te Joure voor 1806, tr. te Joure op 12 mei 1745 met Tjitske Wybes, dr. van Wybe Freerks en Lysbet Gerbens, geb. te Joure op 3 apr 1720, ovl. te Joure voor 1806.

      Generatie II

      2. Elias Tyles, zn. van Tileman Cornelis en Wopkien Jurriens, geb. te Joure in 1686, schoolmeester Warns, tr. te Warns op 27 okt 1709 bij huwelijk beide van Warns met
      3. Itske Jelles, geb. te Leeuwarden circa 1680, ovl. te Joure na 1744.
      Uit dit huwelijk
      1. Tyle Elias Tyleman, tr. met Tjitske Wybes.

      Generatie III

      4. Tileman Cornelis, zn. van Cornelis Tyleman en Nn, geb. te Leeuwarden in 1644, tr. te Leeuwarden op 17 jan 1675 met
      5. Wopkien Jurriens, dr. van Jurrien Pytters en Sibylle Alderycks, geb. te Leeuwarden in 1655.
      Uit dit huwelijk
      2a. Mary Tyleman, geb. te Joure in 1676, ovl. te Joure voor 1677.
      2b. Mary Tyleman, geb. te Joure in 1677.
      2c. Cornelis Tyleman, geb. te Warns in 1678, tr. te Warns op 10 feb 1709 met Gysbertje van Delden.
      2d. Uldrich Tyleman, geb. te Joure in 1681.
      2e. Josua Tyleman, geb. te Joure in 1683.
      2f. Elias Tyles, geb. te Joure in 1686, zie 2.
      2g. Magdalena Tyleman, geb. te Joure in 1689.
      2h. Albert Tyleman, geb. te Joure in 1691.
      2i. Hillebrand Tyleman, geb. te Joure in 1695.

      Generatie IV

      8. Cornelis Tyleman, geb. te Leeuwarden circa 1620, tr. te Leeuwarden circa 1640 met
      9. Nn.
      Uit dit huwelijk
      4. Tileman Cornelis, geb. te Leeuwarden in 1644, zie 4.

      10. Jurrien Pytters, zn. van Pieter Jansen en Sibylle Alderycks, geb. te Leeuwarden in 1623, tr. te Leeuwarden op 11 feb 1649 met
      11. Sibylle Alderycks, geb. te Leeuwarden circa 1625.
      Uit dit huwelijk
      5. Wopkien Jurriens, geb. te Leeuwarden in 1655, zie 5.

      Generatie V

      20. Pieter Jansen, geb. te Leeuwarden circa 1600, tr. te Leeuwarden met
      21. Sibylle Alderycks, geb. te Leeuwarden circa 1600.
      Uit dit huwelijk
      10a. Antie Pytters, geb. te Leeuwarden in 1615.
      10b. Douwe Pytters, geb. te Leeuwarden in 1617.
      10c. Rick Pytters, geb. te Leeuwarden in 1617.
      10d. Hyes Pytters, geb. te Leeuwarden in 1621.
      10e. Jurrien Pytters, geb. te Leeuwarden in 1623, zie 10.