FW: [Friesland-genealogy] voor Margaret - graven in Suid Afrika

  • Will J van Dreven-Lieuwes
    Message 1 of 4 , Jul 30, 2006
      kijk maar eens op www.tanap.co.za

      -----Original Message-----
      From: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com]On Behalf Of Will J van
      Dreven-Lieuwes
      Sent: 06 July 2006 19:41
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: RE: [Friesland-genealogy] voor Margaret - graven in Suid Afrika

      er staat me inderdaad iets van bij,Margaret..
      ik ga eens snuffelen op NAAIRS. misschien een immigratie papier in de Kaap,
      de rest zal ik in PRetoria moeten (laten) zoeken.
      Ik ben geen lid meer van de SAGen club, n paar mensen daar die me echt niet
      de moeite maken er lid van de blijven...
      maar ik heb mijn kontakten..en zal voor je zoeken..
      Groetjes (en sorry, het was geen ignorantie van mij hoor, dat ik je niet
      eerder daarvan verteld zou hebben)
      WIll

      Message 2 of 4 , Aug 8, 2006
        Hallo Wiillemine,

        Sorry dat ik niet meteen reageerde, maar ik ben net terug van een vakantie.

        Ik heb onderstaande site geprobeerd maar kreeg het niet aan de praat.
        Wil je kijken of de spelling klopt?

        Bedankt dat je aan me gedacht hebt!

        Margaret

      • Will J van Dreven-Lieuwes
        Message 3 of 4 , Aug 9, 2006
          sorry Margaret... ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad..aan weer
          niet te klagen denk ik
          Het is www.tanap.net sorry ..mijn foutje
          Will

          Message 4 of 4 , Aug 10, 2006
            Willemine,

            Bedankt, nu werkt de site wel. Alleen snap ik niet goed wat ik er op kan
            vinden ~).
            Vast iets i.v.m. Zuid Afrika ... maar wat?

            Groeten, Margaret