Weekhout/Weekholt

  • Hweekhout
    Message 1 of 2 , Jul 12, 1999
      Wie van jullie heeft de familie Weekhout of Weekholt in zijn/haar
      kwartierstaat of genealogie zitten ?

      Alle informatie is welkom.

      By voorbaat hartelijk dank.

      Groetend,
      Henri
      weekhout@...
      Central Coast - Australia.
    • de Vries
      Message 2 of 2 , Jul 12, 1999
        Van: Hweekhout <weekhout@...>
        Aan: Friesland-genealogy@onelist.com <Friesland-genealogy@onelist.com>
        CC: Henri <weekhout@...>
        Datum: maandag 12 juli 1999 14:43
        Onderwerp: [Friesland-genealogy] Weekhout/Weekholt

        >From: "Hweekhout" <weekhout@...>
        >
        >Wie van jullie heeft de familie Weekhout of Weekholt in zijn/haar
        >kwartierstaat of genealogie zitten ?

        Henri,
        In mijn genealogie van de familie de Wit komt een Bardiena Weekhout voor.
        Zij wordt ook Barentje, Barerdina Frederika en Wijkhout genoemd, overl.
        Dubbeldam 19-5-1857.
        Voor mij een moeilijk geval, ik zal een txt-bestandje als bijlage erbij
        doen.

        vr.gr. Jaap de Vries