Re: [Friesland-genealogy] NAMENLIJST VOORKOMENDE IN DE PARENTELEN

  • a.a. van deelen
    Message 1 of 3 , Dec 25, 2000
      Hallo Jan,
      Ik wil mij excuseren voor de late reactie, maar in december heb ik het altijd heel druk. Vriendelijke dank voor uw reactie. Tja men zegt niet voor niks nooit geschoten altijd mis. Hoewel ik vrees dat wij geen aansluiting zullen hebben, wanneer uw voorouders niet tenminste een sliertje van de familie over Nederland heeft laten uitwaaieren. Maar goed in mijn parentelen heb ik tenminste twee takken met die achternaam. Willemina Hendriks de dochter van Willem Hendriks en Petronella Walters, Willemina is geboren 4 febr. 1795 te Amsterdam. Een andere tak is Jan Hendriks geboren 16-7-1897 en aan de gevolgen van een ongeluk overleden op 18-3-1920 ook te Amsterdam, hij komt uit een schippersfamilie. Hij was getrouwd in 1918 met mijn Oma Anna Maria Visser. Ik neem aan dat u niet direct een aansluiting zult vinden. Overigens wens ik u prettige feestdagen een een goed begin van het nieuwe millennium.
      Met vriendelijke groet, tekent
      Harry van Deelen