Fort de Cock, Batavia

  • dansinema
    Message 1 of 3 , Jul 6 6:05 AM
      Is there any information on line for Fort de Cock, Batavia. I am
      looking for Simon Faber, died at Fort de Cock in 1896.

      Thanks.

      Dan Sinema
      dansinema@...
    • hans geestman
      Message 2 of 3 , Jul 6 1:04 PM
        Dan,

        Fort de Kock (met een K) ligt op Sumatra aan de westkust, iets ten noorden van Padang. Tegenwoordig is de naam : Bukittinggi

        Hans G.

[...]

      • Will J van Dreven-Lieuwes
        Message 3 of 3 , Jul 6 1:36 PM
          ik heb ook familieleden begraven in Batavia..en zou daar ook meer van willen
          weten..o.a. PAKKIES bij Batavia..
          weet iemand waar ik daarvoor kan zoeken??
          Groet
          Willemine
          Zuid afrika