Gezocht: overlijdensdatum Eildert Meeter

  • Windoos
    Message 1 of 4 , Jul 4, 2006
      Hallo,

      Ik ben op zoek naar de overlijdensdatum van Eildert Meeter, geb. 17
      maart 1840 in Surhuisterveen (bron: Tresoar, akte 28 -
      Achtkarspelen), gehuwd op 18 mei 1867 (bron: Tresoar, akte 29 -
      Achtkarspelen) met Antje Westerhof, geboren 29 september 1844 te
      Rodeschuur onder Augustinusga, overleden 3 mei 1930 te Leeuwarden.

      Eildert is de zoon van Tjitske Eilderts Meeter en een onbekende
      vader.

      Wie weet wanneer/waar Eildert is overleden en heeft eventueel
      aanvullende info.

      BVD

      Gerrit Oost

      Ik heb mijn stamboom online op:
      http://stamboomoost.no-ip.info
    • Polyne de Graaf
      Message 2 of 4 , Jul 4, 2006
        Dag Gerrit,

        Zou dit hem zijn?

        Overlijdensakte Achtkarspelen, 1899
        Aangiftedatum 30 december 1899, akte nr. 191
        Eildert Meter, man, overleden 22 december 1899
        Oud 59 jaar, gehuwd
        NB: overleden te Delftrahuizen, gemeente Schoterland

        Polyne

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Windoos"

        Message 3 of 4 , Jul 4, 2006
          Polyne,

          Dat zou inderdaad kunnen. Zou iemand in de gelegenheid zijn om deze
          akte te controleren of dit inderdaad het geval is.

          Gerrit

          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Polyne de Graaf"
          <polyne.de.graaf@...> wrote:

> [...]
          > Eildert Meter, man, overleden 22 december 1899
          > Oud 59 jaar, gehuwd
          > NB: overleden te Delftrahuizen, gemeente Schoterland

          <- knip ->
        • Appy de Vries
          Message 4 of 4 , Jul 4, 2006
            Gerrit;
            zal de akte even nakijken in
            Schoterland [Donderdag]
            overl.22-12-1899 aktenr.205.
            groetjes Appy.

            <polyne.de.graaf@...> wrote:

> [...]
            > Eildert Meter, man, overleden 22 december 1899
            > Oud 59 jaar, gehuwd
            > NB: overleden te Delftrahuizen, gemeente Schoterland

            <- knip ->