steven bakker en jan bakker schoterland

  • Johannes Zwart
    Message 1 of 3 , Jul 4 3:59 AM
      Hallo Medegenealogen, ik ben op zoek naar meer gegevens van 2 van de zonen van Johannes Bakker en Grietje Brandsma uit schoterland, vooral eventuele partners en nageslacht van deze beide heren;

      Steven Bakker geboren 02-02-1901 en overleden 06-10-1986 te bovenknijpe en begraven aldaar, en van zijn broer Jan Bakker geboren 23-11-1896 te Schoterland.
      Wie kan mij op weg helpen met tresoar en genlias kom ik niet verder, bvd Johan Zwart

    • Appy de Vries
      Message 2 of 3 , Jul 4 6:19 AM
        Hallo Johannes;
        jouw oudoom Steven Bakker is
        nooit gehuwd geweest,en woonde bij zijn zuster Wietske Bakker in.
        Jouw oudoom Jan [Ieltsje] ,visser?woonde bij de Aschbrug in het Meer,er waren kinderen;
        Zweitze,Grietje,Jopie [Johannes],Lummigje,deze heeft een tijd bij oudtante Wietske gewoond!
        verder weet ik er niet veel van,maar ik wil
        Donderdag wel even speuren in ús Argyf
        groetsjes út Hearrenfean.
        Appy.
[...]

      • zwartjohannes
        Message 3 of 3 , Jul 4 7:01 AM
          Hallo Appy, bedankt voor het bericht, ben er blij mee nu heb ik wat
          aanknopingspunten om mee verder te gaan, en alvast bedankt dat je
          even in us argyf wilt spitten, vriendelijke groet Johan Zwart

          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, Appy de Vries