Gezocht: gegevens van Wiebe Libbes Oost x Wietske Alberts Zondervan

  • Windoos
    Message 1 of 3 , Jul 4, 2006
      Hallo,

      Ik ben op zoek naar gegevens van Wiebe Libbes Oost en zijn echtgenoot
      Wietske Alberts Zondervan. Voor zover ik weet is Wiebe de zoon van
      Libbe Hendriks Oost (~1728-~1804) x Wendeltje Alberts Flok (~1727-
      1777).

      Wiebe en Wietske hebben 1 zoon: Libbe Wiebes Oost (~1783-1858), gehuwd
      met Gooiske Jans Pasveer. Vanuit de huwelijksakte van Libbe Wiebes en
      Gooiske Jans weet ik dus de namen van de ouders.

      Van Wiebe Libbes Oost en heb ik dus geen gedateerde gegevens en van
      Wieske Alberts Zondervan weet ik zelfs de ouders niet.

      Kan iemand mij enige antwoorden geven?

      BVD

      Gerrit Oost
    • P. van Diemen
      Message 2 of 3 , Jul 4, 2006
        Beste Gerrit,

        Geen antwoord op je vraag. Maar in
        http://home.hetnet.nl/~famzijlstra/kornalbt.htm
        staan Liebbe Hendriks genoemd.

        Daarnaast kun je misschien nog informatie vinden in:
        http://home.wanadoo.nl/gerrit_oost/Stamboom/

        Met vriendelijke groet,

        Irene Walstra

        Message 3 of 3 , Jul 4, 2006
          Dag Irene,

          Het is grappig dat je deze links vermeld, want de genoemde site bij Wanadoo
          is van mijzelf. Tevens heb ik al op de site gekeken waar Liebbe Hendriks
          wordt genoemd: hij heeft een zuster, genaamd Tetje Hendriks, wat op daar ook
          wordt vermeld.

          De link http://stamboomoost.no-ip.info is mijn link die op dit moment
          verwijst naar de Wanadoo-site, maar in de toekomst zal mijn site
          mogelijkerwijs verhuizen. De link ....info zal dan aangepast worden, zodat
          de bezoekers weer netjes bij mijn site terecht komen.

          Desondanks bedankt voor je reactie en links. Mogelijkerwijs zijn deze links
          voor anderen die deze conversatie volgen wel interessant.

          Gerrit

          Op 4-7-06 heeft P. van Diemen <pvdiemen@...> het volgende geschreven:

          Ik heb mijn stamboom online staan op: http://stamboomoost.no-ip.info en op
          http://gw.geneanet.org/windoos