DTBL-inventaris (wasRe: [Friesland-genealogy] Re: was overlijden Willempje Andries .... , is nu Mennonieten)

    Message 1 of 1 , Jun 25, 2006
      Margreet e.a.,

      Op de webpagina
      http://www.tresoar.nl/mmtresoar/main/content_pagina_volledig_teaser_rechts.jsp?lang=nl&pagina=3313&stylesheet=onderzoek.css
      voor een ieders gemak voor deze gelegenheid ingekort tot
      http://tinyurl.com/dzxwd
      staan alle te doorzoeken databases van Tresoar en daar vind je een link
      DTBL-inventaris.

      Als je die aanklikt en je typt doopsgezind* in het invoervak op de
      daaropvolgende pagina krijg je hetzelfde resultaatscherm als via de
      hieronder genoemde website van Karel van der Wal of die van Roelof
      Varkevisser op http://www.varkevisser.org/links/bsfries.html.

      Doopsgezinden hadden bij mijn weten geen doop-, maar geboorteboeken.

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven.