Re: [Friesland-genealogy] Re: [groningen-genealogy] Ontvangst berichten.

  • roel bosma
    Message 1 of 5 , Dec 20, 2000
      Het lijkt er op dat het geen onzin is. Ik heb al een week geen berichten
      meer ontvangen. Vanavond voor het eerst weer een drietal berichten binnen
      gekregen. Misschien een paar mensen toch tot inkeer gekomen ( iets met
      Kerst of zo ? )

      Roel Bosma
      e-mail : rbosma@...

      At 21:40 20-12-00 +0100, you wrote:
      >Als lid van Worldonline kan ik deze onzin direct ontkennen. Ik krijg nog
      steeds alle mail uit Friesland, Groningen en Drente