[Friesland-genealogy] Bernardus Koelmans en Jozef Laagland en de Hettinga's

  • Cees en Tiny Volker
    Message 1 of 2 , Jun 21, 2006
      Hallo Maikel,

      Hartelijk dank voor het compliment.

      De Hettinga's zijn meer dan welkom. Zonder jou was ik daar niet achter gekomen.
      De pagina van Koelmans zag er niet uit zonder de Hettinga's. De nieuwe gegevens heb ik vanavond toegevoegd.
      De geboorteakte en trouwakte van Hendrika Petronella Maria Laagland, geboren te Woudsend op 21-02-1907 tr. 27-05-1939 te Wymbritseradeel met Andreas Hettinga is niet openbaar.

      De Koelman(s) familie is moeilijk. Ze hebben veelal dezelfde voornaam.Het huwelijk van Bernardus Johannes Koelman met Beitske Jacobs (Hettinga), heb ik gemist. Ook het eerste huwelijk van Grietje Ydes Ydema met Eelke Ypkes Huisman

      DTB: 891
      Dopeling: Elisabeth
      Gedoopt op 6 februari 1809 in Blauwhuis
      Dochter van Sijberen Claases en Deutje Ypis

      Opm.: Jan Hielkes Tromp

      Met vriendelijke groeten
      Tiny Volker-Laagland.