Andries : Bareld de Jong

  • Maikel Galama
    Message 1 of 1 , Jun 21, 2006
      Hoi Andries,

      ik ben nog even met de de Jong kinderen bezig geweest, ik vond het
      irritant dat er geen sporen te vinden waren. Ik heb inmiddels wel een
      spoortje gevonden, nl een huwelijk van Bareld de Jong te Groningen,
      gevonden in Genlias. Verder niets. Nu stop ik er mee, ik moet weer
      met mijn eigen onderzoek aan de slag, groetjes, Maikel.

      Bron Burgerlijke stand - Huwelijk
      Archieflocatie Groninger Archieven
      Algemeen Gemeente: Groningen
      Soort akte: Huwelijksakte
      Aktenummer: 501
      Datum: 01-09-1919
      Bruidegom Bareld de Jong
      Geboorteplaats: Veenwouden gem. Dantumadeel
      Bruid Cornelia Sietske Veldmeijer
      Geboorteplaats: Herwen en Aerdt
      Vader bruidegom Jacobus Lammerts de Jong
      Moeder bruidegom Geeske IJbeles van der Veen
      Vader bruid Johannes Veldmeijer
      Moeder bruid Ymkje Bosch
      Nadere informatie beroep bruidegom: hoofdonderwijzer; beroep vader bruid: verificateur; bruidegom 30 jaar; bruid 27 jaar