Jacobus Lammerts de Jong x Geeske IJbeles

  • Maikel Galama
    Message 1 of 2 , Jun 20, 2006
      Hoi Andries,

      op de NH begraafplaats van Veenwouden is een grafsteen met de o.a. volgende tekst :

      Jacobus Lammerts de Jong * 07-11-1854 Drachten † 17-01-1932 Groningen

      Geeske IJbeles van der Veen 08-04-1848 Veenwoudsterwal † 05-04-1932 Groningen
      eerder weduwe van Kornelis Postma.

      De grafsteen kun je ook opvragen bij www.graftombe.nl zag ik.

      Naar de kinderen zal ik nog even in mijn bestand kijken, dat hoor je dan nog wel.

      Groetjes, Maikel Galama.

    • Andrys Stienstra
      Message 2 of 2 , Jun 20, 2006
        Bedankt Maikel,

        Ik had al op Graftombe gezocht, maar zonder resultaat (mijn fout: ik zocht
        naar "jong, de" en "veen, van der", terwijl Graftombe géén komma's in de
        naam opneemt...).

        Als je nog iets van de kinderen vindt dan hoor ik het graag. De
        overlijdensdatum van Kornelis Postma zoek ik ook nog (tussen 1873 en 1878).

        Andrys Stienstra

        http://www.andrysstienstra.nl

[...]

        Genealogy yn Frysln: http://www.genealogy-yn-fryslan.tk/.

        Om uw abonnement te beindigen stuurt u een (leeg) email-bericht naar: