Riemersma

  • Fam Vreeken
    Message 1 of 1 , Dec 20, 2000
      Ik heb nogal eens de naam Riemersma langs zien komen, ook in mijn bestand
      zijn er 2, nl:

      Jan Klazes Riemersma (kleermaker), gehuwd met Durkje Sytzes Koopmans.
      Dochter Lolkje Jans Riemersma, geboren 02-05-1821 te Berlikum.
      Overleden op 17-07-1885 te Harlingen. Ze huwde op 13-05-1848 te Bolsward met
      Taeke Gerritz Krijtenburg * 14-09-1817 te Tjerkwerd.

      Heeft iemand aanvullende gegevens van genoemde personen?
      Mogelijk kan iemand deze gegevens gebruiken.
      Groeten, Isabella Vreeken-Bos.