Faber

  • Appy De Vries
    Message 1 of 1 , Dec 20, 2000
      Wie heeft voor mij info over kinderen van Claes Jansen Faber < schoolmeester te Dragten >en Mettie Ubles Ik heb alleen hun huw-jaar 03-06-1683 te Dragten en verder 11 kinderen waaronder mijn voorouder Jacobus Klases geb-01-12-1700 te Dragten en geh-30-11-1738 metFokeltje Lommes uit Opsterland en vestigen in Gorredijk in afwachting Appy uit heerenveen