Klaas Jans en Trijntje Luitzens (Hiemstra)

  • fokko_kloostra
    Message 1 of 3 , Jun 3, 2006
      Klaas Jans en Trijntje Luitzens huwden op 13 mei 1753 te deinum.
      Hadden volgende kinderen:

      Hendrik klazes hiemstra
      Jan Klazes hiemstra overleden 15-2-1825
      Luitzen klazes hiemstra overleden 19-5-1834
      Gatse Klazes Hiemstra overleden 29-2-1852
      Jeltje klazes hiemstra
      tijtje klazes hiemstra
      douwe klazes hiemstra

      Zoek van hun allen de datum/plaats van geboorte/doop /overlijden

      Luitzen klazes hiemstra was gehuwd met Baukje eeltjes fennema.
      Zoek de datum/plaats van haar geboorte en doop

      Zoek van hun dochter trijntje luitzen hiemstra de datum/plaats van
      overlijden.

      Dank voor jullie medewerking

      Fokko kloostra
    • Attie Hoogland
      Message 2 of 3 , Jun 3, 2006
        Kinderen van Klaas Jansen en Trijntje Luitzens
        Deinum, Doop Herv. gem. 1686-1811 DTB: 508
        Dopeling: Tietje, Geboren op 1 februari 1755, Gedoopt op 2 maart 1755
        Dopeling: Jan, Geboren op 8 september 1757, Gedoopt op 25 september
        1757
        Dopeling: Luitske, Geboren op 9 december 1759, Gedoopt op 23 december
        1759
        Dopeling: Douwe, Geboren op 7 januari 1763, Gedoopt op 6 maart 1763
        Dopeling: ..zen, Geboren op 21 maart 1764, Gedoopt in april 1764
        Dopeling: Gatze, Geboren op 12 juni 1766, Gedoopt op 29 juni 1766
        Dopeling: Tetje, Geboren op 5 juni 1768, Gedoopt in juli 1768
        Dopeling: Hilbrand, Geboren op 13 juni 1771, Gedoopt op 14 juli 1771

        vr.gr. Attie

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "fokko_kloostra"
        <fokko_kloostra@...> wrote:

> [...]
        > Zoek de datum/plaats van haar geboorte en doop
        >
        > Zoek van hun dochter trijntje luitzen hiemstra de datum/plaats van

      • fokko_kloostra
        Message 3 of 3 , Jun 4, 2006
          Attie

          Bedankt voor je reactie. kan met deze gegevens proberen hun
          overlijdensdatum te vinden.

          Ook probeer ik de datum/plaats van geboorte/doop en overlijden
          vanKlaas jans en zijn vrouw Trijntje Luitzens nog te vinden
          Verder heb ik van deze familie geen gegevens meer nodig want zijn
          in een volgende generatie aangetrouwd

          Groetjes fokko kloostra

          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Attie Hoogland"