Re: Opzoekvraag overlijdensgegevens Roelofjen deJong en Jelle de Jong

  • Attie Hoogland
    Message 1 of 4 , Jun 2, 2006
      Roelofje de Jong wordt genoemd op de site van Philip van Gelderen:
      http://www.kelis-melissa.nl/genealogie/descendancy.php?pid=I9381

      Hallo,
      Ik ben op zoek naar de overlijdensakte van Jelle de Jong
      Hij is op 18-05-1883 gehuwd met Roelofjen de Jong, geboren op 27-05-
      1859. Als ik het goed heb is Roelofjen overleden op 01-09-1906

      Antwoord:
      Roelofjen * te Oudehaske, won. en ovl. te St. Nicolaasga X met Jelle de
      Jong.
      Dr. van Franke Thakes de Jong en Ibeltje Hijlkes Schaafsma beide ovl.

      Attie
    • Windoos
      Message 2 of 4 , Jun 3, 2006
        Attie,

        Hartelijk dank voor je aanvulling. Deze site kon ik nog niet.

        Groetjes,

        Gerrit

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Attie Hoogland"