Hermannes Broos (was Re: [Friesland-genealogy] Re: waar ben ik mee bezig ??)

    Message 1 of 1 , Jun 1, 2006
      Lijstgenoten, (English text below)

      Helaas, dit bericht heeft niets met Hermannes Broos van doen, maar met het gebruik van de onderwerpregel.....
      Het is al weer enige tijd geleden, maar graag wil ik u allen weer wijzen op het gebruik van een 'ladingdekkende' onderwerpregel. Dat maakt in één keer duidelijk of en zo ja voor wie een bericht interessant kan zijn. Indien u reageert op een bericht met een onduidelijke onderwerpregel, pas deze dan aan, zodat duidelijk wordt waar het bericht over gaat.
      Tevens maak ik van de gelegenheid gebruik om u allen op te roepen toch vooral de 'staart' van een bericht (m.a.w. alles wat niet meer van belang is om uw reactie te kunnen begrijpen) weg te knippen.

      Bij voorbaat zéér bedankt voor uw aller medewerking :-)!

      Listmembers,

      This message doesn't concern Hermannes Broos, it concerns the use of the subject-line....
      It has been a while, but once again the time has come to point out the importance of using a 'to the point' subject line. It is much easier to establish whether or not a message is of interest and, more importantly, to whom. If you reply to a message with a 'non-specific' subject-line please change it into a specific one corresponding with the contents of the message.

      Thank you all in advance for your cooperation :-)!

      Met vriendelijke groeten,
      Kind regards,
      Zeur zeur Nynke van den Hooven nag nag
      Co-moderator Friesland-genealogy