Familie Van Dellen

  • riavsonnen
    Message 1 of 3 , May 28, 2006
      Hallo,

      Iemand in Amerika heeft onderstaande kinderen bij het gezin gevoegd
      van Lubbert van Dellen (predikant) en Grietje Krythe, omdat zij als
      kinderen vermeld staan bij de emigratie naar Amerika in 1894. Ik kan
      echter deze geboortes heel niet op Tresoar of GenLias vinden. Heeft
      iemand een idee om na te kunnen gaan wie deze personen dan wel zijn?

      Alvast bedankt,

      Ria van Sonnen

      v. Willem VAN DELLEN was born 8 OCT 1872 in Kollumerland
      Municipality,Friesland Province,Netherlands. He married Hillechien
      BROUWER Abt 1902. She was born Abt 1878.
      vi. Johannes VAN DELLEN was born MAY 1885 in Kollumerland
      Municipality,Friesland Province,Netherlands.
      vii. Afko Lubbert VAN DELLEN was born 25 APR 1887 in Kollumerland
      Municipality,Friesland Province,Netherlands, and died 1 APR 1938 in
      Olmsted County,Minnesota. He married Birdie HOOGSTEEN 25 NOV 1915 in
      Grand Rapids,Kent County,Michigan. She was born 18 DEC 1890 in Grand
      Rapids,Kent County,Michigan, and died 16 FEB 1979 in Chicago,Cook
      County,Illinois.
      viii. Froukje VAN DELLEN was born JUL 1882 in Kollumerland
      Municipality,Friesland Province,Netherlands.
      ix. Lubbertus VAN DELLEN was born APR 1889 in Nieuwe Pekela
      Municipality,Groningen Province,Netherlands, and died 29 MAY 1889 in
      Nieuwe Pekela Municipality,Groningen Province,Netherlands.
    • Anthony Hofstee
      Message 2 of 3 , May 28, 2006
        Ria, they were all born in Groningen. I am sending you a private
        message with the information that I have. Tony

      • Annemarth Sterringa
        Message 3 of 3 , Jun 1 7:40 AM
          Ria,
          Deze vond ik bij Genlias 'dellen lubbert vader'.

          Bron Burgerlijke stand - Overlijden
          Archieflocatie Groninger Archieven
          Algemeen Gemeente: Nieuwe Pekela
          Soort akte: overlijden
          Aktenummer: 55
          Aangiftedatum: 30-05-1889
          Overledene Lubbertus van Dellen
          Geslacht: M
          Overlijdensdatum: 29-05-1889
          Overlijdensplaats: Nieuwe Pekela
          Vader Lubbert van Dellen
          Moeder Grietje Krijte
          Partner
          Nadere informatie geboortepl: Nieuwe Pekela oud 1 maand; beroep
          vader: predikant

          Groetjes,
          Annemarth Sterringa

          --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "riavsonnen"