MEGA-Update mei

  • john de Goede
    Message 1 of 1 , May 10, 2006
      Beste mede-genealogen

      In verband met de komende vakentie, heb ik de site iets eerder geupdated, dan gewoonlijk.
      Het is wel een van de grotere aanvullingen geworden met ca 1600 nieuwe personen.
      De vastlegging van Zuidwolde schiet al aardig op, voor het najaar staan o.a. Ruinen/Ruiderwold en de Wijk
      op het programma.

      De site is te vinden op http://home.planet.nl/~goede017/

      Vragen en aanvullingen zijn van harte welkom

      vriendelijke groet
      John de Goede