Re: [Friesland-genealogy] Re: Hoekstra

  • Gerda Frijlink
    Message 1 of 11 , May 8, 2006
      Hallo Bert,

      Het is theoretisch mogelijk dat er in een gezin 2 kinderen met dezelfde
      voornaam voorkomen. Zo heb ik in mijn niet Friese stamboom een gezin met 2
      keer een Adriana. De roepnaam van deze meiden zal verschillend zijn geweest.
      Misschien dat de eerste of tweede Klaas een tweede doopnaam had, wat de
      roepnaam is geworden.
      Ik hoop dat ik het nu niet ingewikkelder maak.
      Succes.

      Groetjes Gerda Frijlink uit Kampen.