Re: [Friesland-genealogy] aan medewerkers graftombe in Friesland

  • Cor
    Message 1 of 3 , May 6, 2006
      Hallo Appy.
      Dankje wel voor jouw figuurlijk lintje.
      Op 29 april heb ik via de post al een opspeld lintje gekregen
      kompleet met oorkonde van een familie,
      omdat ik voor die familie diverse dingen heb gedaan.
      Nog maar eens : ik zie het als vrijwilligerswerk nu ik niet meer
      naar de baas hoef.
      En met deze bezigheid ben ik vrij om dat te doen wanneer het
      mijzelf het beste uit komt.
      Maar het is leuk om te horen of te lezen dat er ook waardering voor is.
      En dat is er zeker wel.

      Groetjes en prettig weekend verder van Cor.

      Hallo Cor;
      wat heb je het toch altijd druk!!!
      voor een ander, ik zal jouw maar
      ''figuurlijk'' een lintje geven,heb je wel verdiend !!!!
      groetsjes Appy.