RE: JAN EDSES & SIJTSKE ROMKES

  • rinskevb
    Message 1 of 3 , May 5, 2006
      Thank you Karel, you have solved another mystery. Jan Edses (and his decendants) do not belong in my family tree. I had though that he was a brother of Aatje Edzes van der Veen, but her parents are Edse Auwerts & Aukje Andries.
      Thanks again.
      Rinske

      Message: 3
      Date: Mon, 01 May 2006 14:09:20 +0200 (West-Europa (standaardtijd))
      From: Karel vd Wal <karelvdwal@...>
      Subject: Re: JAN EDSES & SIJTSKE ROMKES

      Op de huw.akte voor de kerk, komen geen ouders voor Rinske.
      Jan Edzes (Feenstra) van der Veen bij naam aanname ( 4 kinderen) overl.
      08-07-1821, Muntsjetille onder Drogeham, 65 jaar gehuwd. zoon van Edze
      Sietzes en Sijke .....
      Sytske Romkes Visser, overleden 11-01-1835, Achtkarspelen, oud 76 jaar,
      weduwe, hiervan weet ik de ouders niet, dan moet je dus op overl. actes
      nakijken.

      Karel